Ödemelerimi ne zaman alacağım?
Ödemeleriniz, Üye İşyeri Sözleşmenizde belirtilen vadeler doğrultusunda hesabınıza yapılacaktır. Hesap bilgilerinize Üye İşyeri Yönetim Paneli’nden ulaşabilirsiniz.
Komisyon faturalarımı ne zaman alacağım?
Sanal POS kullanımından kaynaklanan işlemlerinizi takip eden ayın ilk haftası, işlemlerinizden doğan komisyon faturası e-posta adresinize gönderilir.
Farklı bir ödeme çözümünden nasıl yararlanabilirim?
Farklı bir web sitesi için Sanal POS ya da mevcutta kullandığınız uygulamanız / web siteniz için Mobil Ödeme çözümlerimizden yararlanabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için destek@wirecard.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
İade / İptal işlemleriyle ilgili sorun yaşıyorum.
İptal ve iade işlemleriniz Üye İşyeri Yönetim Paneli üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Bunun için panelinize giriş yaparak yönlendirmeleri izlemeniz yeterli.
Üye İşyeri Yönetim Paneli’nin kullanımıyla ilgili sorunlarım var.
Üye İşyeri Yönetim Paneli’ne giriş yaptıktan sonra Sıkça Sorulan Sorular bölümümüzden panel kullanımıyla ilgili tüm bilgilere erişebilirsiniz.
Dolandırıcılık işlemlerine karşı nasıl koruma sağlıyorsunuz?
Bizimle çalışan Üye İşyerlerimizin tüm işlemleri gelişmiş fraud önleme araçlarıyla korunmaktadır. Firmaların ihtiyaçlarına göre de özelleştirilebilen fraud önleme altyapımızla, şüpheli işlemleri hızlıca tespit ederek hem firmalarımızı hem de onların müşterilerini olası tehditlere karşı koruyarak, müşteri memnuniyetini artırıyoruz. Aynı zamanda firma ve kart bazlı işlem limitleriyle de yüksek hacimli olası dolandırıcılık işlemlerini başlamadan engelliyoruz.